گروه مهاجرت افق

مهاجرت به کانادا - مهاجرت به اروپا - اقامت دائم و تحصیل

گروه مهاجرت افق

مهاجرت به کانادا - مهاجرت به اروپا - اقامت دائم و تحصیل

اقامت دائم قبرس اروپایی

به تصویب دولت قبرس تمامی‌ افراد غیر اروپایی که احتیاج به اقامت دائم یک کشور اروپایی را داشته باشند،میتوانند با خرید ملکی‌ به ارزش ۳۰۰ هزار یورو، اقامت دائم قبرس را دریافت کنند

در این نوع از اقامت خریدار می باید حداقل مبلغ۲۰۰ هزار یورو را به صورت نقدی پرداخت نماید.مدت زمان اخذ اقامت دائم قبرس 

با این روش ،حداکثر ۲ ماه می‌باشد.

شرایط اخذ اقامت دائم قبرس عبارت است از:

۱- متقاضی باید حداقل درآمد سالیانه ‌اش ۳۰ هزار یورو باشد و برای هر یک از اعضائ خانواده مبلغ ۵ هزار یورو نیز به این عدد افزود میشود،درامد می باید از کشوری به غیر از قبرس تامین و این مساله باید به اداره مهاجرت قبرس قابل اثبات باشد.


اقامت دائم قبرس 


مهاجرت به کانادا

 ۲- شخص متقاضی باید مبلغ ۳۰ هزار یورو را به مدت ۳ سال در یکی‌ از بانک‌های قبرس به صورت گارانتی سپرده کرده و رسید سپرده را به اداره مهاجرت قبرس تحویل دهد.

۳- متقاضی باید از کشور خود گواهی عدم سوء پیشینه‌ای که به تائید وزارت خارجه رسیده باشد تهیه و به اداره مهاجرت قبرس تحویل بدهد.

۴- متقاضی باید یک اظهار نامه مبنی بر این که قصد کار کردن برای شخص یا ارگانی‌ در قبرس را ندارد را به صورت کتبی‌ امضا کندالبته ثبت شرکت و انجام تجارت و یا بیزینس شخصی‌ در قبرس بلا مانع است.

۵- متقاضی میباید حداقل هر ۲ سال ۱ بار به قبرس سفر کند.

البته اخذ اقامت دائم قبرس با خرید ۲۰۰ هزار یووریی هم امکان پذیر است،اما مدت زمان اخذ این نوع از اقامت دائم از ۲ ماه به ۹ ماه افزایش مییابد.

مدارک مورد نیاز برای این نوع اقامت همانند خرید ۳۰۰ هزار یوریی می‌باشد ولی‌ به سپرده ۳۰ هزار یوریی در بانک‌های قبرس در این مورد احتیاجی نیست.

در این نوع از اقامت تنها با پرداخت ۵۰% از ۲۰۰ هزار یورو ملک آماده تحویل داده میشود و به اسم متقاضی به ثبت می‌رسد و پس از آن اقدامات لازم جهت اخذ اقامت دائم قبرس آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.